tirsdag 30. oktober 2012

Obaidullah Safi KOM HJEM!!!!!!

Jeg håper og ber om at Verden fordømmer Norge for utkastelsen av Obaidullah Safi! Å komme med at "han nok ikke er homofil nok" for så å sende den homofile ativisten tilbake til Afganistan - er barbarisk, kvalmende og IKKE verdig en nasjon jeg hittil har vært stolt av å kalle mitt hjemland!

Vi - lille Norge - liker å tro vi har meget å lære resten av verden når det gjelder demokrati og nestkjærli...
ghet! Og vi bruker særlig 22 juli som referanse....

Nå har vi gitt fredsprisen til EU, latt terroristen få bedre behandling enn en stakkar på sitt første NAV-møte; og som en god dessert kasta vi ut Obaidullah Safi------

Jeg gråter aldri så å si-------- nå renner bare tårene og avmakten piner meg......

Vi må få gutten tilbake og VI MÅ IKKE LA DETTE FORTSETTE
 
 
JEG skammer meg over de ansvarlige og spent på reaksjonen deres om guttens skjebne blir fatal!


Da hjelper det ikke med kvasiforklaringer.... ja vi ble et bedre og et mer samlende folk etter 22. juli.
 

Ingen kommentarer: