søndag 16. juni 2013

Vi kan ikke snu blikket! Vi må være våkne!




 





Jeg må si jeg blir helt nummen av den terroren vårt naboland har satt igang mot homofile og transseksuelle..... Dette er mørke, kvalme ekkolyder fra 30-tallet da en viss diktator ville rense verden for jøder.... også han begynte kaldt og rolig, før det hele tok av..... Jeg ser med spenning på hva mine myndigheter vil gjøre... Vender vi blikket bort er jeg redd våre brødre og søstre i Russland etterhvert vil lide like mye som jødene.... Vårt naboland har gang på gang vist sin forakt for vanlige normer og regler som en rekke vestlige land kan gå gode for... de vil ikke høre... de vil ikke lytte... de vil ikke samarbeide..... Spørsmålet er jo hva er det de tror de tjener på å la millioner miste sine grunnleggende menneskerettigheter.... Tror de at resten av verden vil applaudere? At vi har tillit?


http://www.dagbladet.no/2013/02/03/nyheter/politikk/homofili/25569313/








Ingen kommentarer: