søndag 11. september 2016

Et åpent brev til deg Mor:-)

Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg Mor.... Gang på gang blir jeg påminnet om at jeg er den jeg er fordi nettopp du laget meg....
Er veldig takknemlig for at videoen din har over 1000 treff og "Over the Rainbow"-videoen har over 10 000.... Jeg har fått mange tilbakemeldinger fra totalt ukjente angående den videoen og alle er engelsk-talende:-)

Ofte tenker jeg på Døden og om du tar meg imot da..... Jeg ser for meg et lys.... men det er jo den tanken ALLE har om overgangen fra Liv til Død.... Jeg for min del har deg inne i meg----- Så det er ikke noe snakk om at vi vil møtes "igjen"......

Du lever godt der inne i meg og både smiler og gråter.....

Detsamme er det med Far..... Jeg føler Kjærligheten fra dere begge hver eneste dag------ Tanker - mange tanker - har jeg også om de øvrige i familien og når jeg ser dem er jeg både stolt og varm for at vi har hverandre,,,,

Jeg tror du savner meg fælt der du er mor.... men du vet at vi alltid sa til hverandre at vår Kjærlighet er større enn noe annet! Den trosser dette liv og alle dimensjoner vi måtte gå igjennom....
Dette er et åpent brev til deg min kjære..... Jeg blir nok lenger her jeg er jeg - jeg har så mange rundt meg.... det er så mange minner og det er så mye jeg skal fortsette å gjøre..... Vit det når du oppsøker meg i drømmene..... Jeg ER hos deg der du er og du er inni meg hvert eneste sekund her jeg er,,,,,
Jeg er varm og trygg når jeg tenker på hva du, Far, Mormor og enkeltindivider har bidratt med i mitt liv...

Som 4. klassing fant jeg Gud selv.... og det har alltid vært en styrke, trygghet og takknemlighet bak det.....
...

For å være ærlig tror jeg kun Han er den eneste som SER meg slik du og Far gjorde og gjør.... DERE KJENNER meg......

Ha en god lørdagskveld der du er.... La min Kjærlighet omsvøpe sjelen din ----- jeg vil aldri slippe taket i mine følelser for deg, men nå skal Livet fortsette å Leves og du går ved min side selv om jeg ikke ser deg.....

Det VET jeg....

Det FØLER jeg.....

 

Ingen kommentarer: