onsdag 27. mars 2013

Mor og meg.... igjen

kl 20:00 Jeg sitter og ser på deg. Du sover så godt. Jeg reiser meg og kysser deg på pannen. Men det viktigste mor, er at fra jeg kom inn døren ble jeg omfavnet av en varme og hjemmefølelse ved å være i din nærhet.
Du og jeg mor.... du og jeg....

Etter noen timer våkner du. Jeg går bort og stryker deg over håret og kysser pannen din:

"Jeg er her, jeg sitter hos deg"...

Jeg vil spraye den tørr...e munnen din, men du lukker den ikke opp. Tårene spretter hos meg... Etterhvert sovner du fredfullt, munnen går opp igjen.... jeg smører de tørre leppene dine og sprayer svelget ditt.... Igjen blir det fredfullt og jeg skriver ned mine opplevelser... Det er så godt molla mi....

Før jeg går ber jeg Fadervår stille inne i meg og ber Gud ta godt vare på henne for meg...

Imorgen skal vi sees igjen mor:-)

Ingen kommentarer: