tirsdag 26. mars 2013

MOR OG MEG

Igår sa jeg takk til alt du har sagt og gjort for meg mor.... Etterhvert våknet hun, en sykepleier satt med oss og jeg fortalte om da jeg ikledd i lyseblå snekkerbukse som liten gutt tok sats fra trappen i Stokke og hoppet på henne som 3-4-5 åring og sa "Mooooooooooor - skal vi kliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing:-)?????"

Jeg fortalte også om zørbert og hvordan vi gjorde det - viste det på henne.... mor smilte så godt og kikket ...både på sykepleieren og meg.... deretter viste jeg bilde av henne som nyfrisert hos Jan og sykepleieren var imponert. På toget etterpå måtte mor vise legg da konduktøren ikke trodde at hun som snart 71-åring, ikke var pensjonist....

Hun smilte godt av dette hele tiden og både søs, sykepleieren og jeg var enige om at dette var et nydelig minne for livet:-)

Det er utrolig godt å få være hos henne,,, vi er der hele tiden og jeg ligger over.... det er godt å tasse bort til henne en gang iblandt og sammen ser og føler vi den evige kjærligheten til hverandre... Vel... det vil si om hun er våken.... Skal bort dit ikveld også......

Ingen kommentarer: