onsdag 31. juli 2013

DEN DUMME NORSKE SNILLISMEN NÅR DET GJELDER TIGGERE

Nei jeg unnskylder meg IKKE!

Nok er NOK!

Folk er IKKE folk!

Det ER regler - normer og regler som siviliserte mennesker skal leve etter!

Etter løsgjengerlover ble opphevet har det gått sakte men sikkert nedover i dette landet...

"Hva klager du på"? kan du kjære leser undre deg på...

Når jeg driver flytte- og kastesjau til diverse containere og folk er så jævelig frekke at de hopper oppi dem MENS vi har sjauer og romsterer i vårt søppel blir jeg mildt sagt rystet! Det ER ikke rart det blir ID-tyverier etc... Det er tydeligvis like greit å gjennomgå søppelet ditt mens du er tilstede som å stå i en en generell kø.-...... SNILLISMEN må BORT!!

Kommer nettopp fra København..... Det er et minimum av tigging og søppel der.... kommer hjem.... blir DRITFLAU over det turister må møte..... Er det DETTE Norge vil vise utad???

Sitter på trikken hjem på kvelden.... Inn trer folket med svarte søppelposer - dagens fangst....

FAEN de har det så fælt.---- men de sitter med smarttelefoner og DE HAR KLART å kærre seg til Norge!!!!

NÅR - ja NÅR skal galskapen stoppe????????

Skal vi nordmenn - og da inkluderer jeg våre nye landsmenn - fornedre
menneskeheten på denne måten????

Vi hadde lover og regler før løsgjengerloven ble opphevet!!! Hva var galt med den? Hva fungerte ikke DA?????

Ingen kommentarer: