tirsdag 23. juli 2013

VI KAN IKKE IGNORERE HVORDAN VÅRT NABOLAND BEHANDLER LGBT


Dette skjer i nabolandet vårt NÅ! Bildene snakker for seg! Når sa Gud at kjærlighet mellom 2 mennesker er synd? En rekke siterer Bibelen, men glemmer at DE SELV bryter en rekke bud: Du skal ikke ha andre guder enn meg, du skal ikke stjele, ...du skal ikke bryte ekteskapet, du skal hedre din far og din mor, du skal ikke begjære din nestes hustru.... osv osv..... verden har gått videre - det vet vi alle.... men HVEM har den rettighet til å være selektive når det gjelder utviklingen som er helt naturlig i Menneskehetens ånd??? Kraften - eller Gud som jeg kaller ham - skapte meg akkurat som
den jeg er og jeg er alltid trygg på at det jeg er er GODT NOK!

Stater og dets representanter som undertrykker Menneskets Ånd og Frihet må ALDRI få grobunn!!!

ALDRI!!!

http://www.buzzfeed.com/mjs538/photos-from-russia-everyone-needs-to-see




KIM FRIELE - vår fremste og viktigste individ innenfor  kampen for LGBT`s rettigheter i Norge

Ingen kommentarer: